Hade en toppenbra födelsedag!

Dagen igår var toppen! Kunde inte ha varit bättre... Började ju med frukost på sängen och en joggingrunda, sen vid 13 så gick jag över till Claire för lite uppsatsskrivande, men vi visste inte riktigt vad vi skulle göra, så det blev filmtittande, dataspelande och fika! Hon hade bakat en tårta till mig, jättefin och jättegod! <3

På kvällen åt jag och Simon middag på kolgrillen på stan, de har så himla god mat! Kvällen avslutades med att se den senaste Harry Potter filmen på bio! Super härlig kväll!

Lägger in några bilder från kvällen!










Nu ska jag röja lite här hemma, då vi får besök ikväll, och sen ska jag söka lite artiklar. Innan det blir handledning klockan 16.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Johan

Coool bild på dig med elden!

2010-11-24 @ 17:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0