Hemmakväll

Nyss hemkommen från Matilda, vi har druckit te och pratat! Skönt att bara sitta och prata om allt och ingenting, även om en del var rätt allvarliga saker! <3

Nu blir det att lägga sig i sängen och titta lite på film tills jag somnar! Börjar en film på 4:an nu, som jag tror att jag sett förrut, så blir nog att slötitta lite på den. Tänkte att jag skulle sova tidigt, för min plan för imorgon är att hinna göra en massa saker, bland annat städa, plugga, handla, baka och kanske pyssla lite... Samt träna.. Får väl se hur mycket jag hinner med.


Filmen som jag tänkte se är "I hennes skor", och den går nu, 21.30 på 4:an



Bilden är lånad från cdon.com


Vad gör ni ikväll?

Kram

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Rättelse, filmen går på 3an =)

2010-11-06 @ 21:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0