It´s my birthday!

Ja, idag blir jag 24, ett år närmare 25, eller vad man ska säga. =P

Men 24 är ändå lite speciellt för mig, för jag har under 3 års tid tänkt att när jag fyller 24, då är jag snart färdig sjuksköterska, och NU är jag 24, och jag ÄR snart färdig sjuksköterska! Känns rätt bra måste jag erkänna =)

Morgonen har varit toppen, blev väckt halv 9 av min älskling som hade gjort frukost på sängen.



Eftersom han hade jobbat natt så blev det frukost innan han skulle lägga sig, så efter att vi ätit upp så sov även jag någon timme till! =)

Fick även två paket, tycker att det är roligt med paket, trots att jag är "vuxen" ;)


 I detta paketet var det: 


I det andra var det ett Singstar spel =)

Nu ska jag äta klart min lunch, och sen ska jag gå över till Claire för lite uppsatsskrivande! =)




Ikväll blir det middag på stan och bio med min älskling <3




Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni har det mysigt ikväll och att du haft en bra födelsedag! puss <3

2010-11-23 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0