Kärlek!

Uppsatsskrivandet har fortsatt, men tog en lite kortare dag idag! Tycker att vi är rätt bra i fas, så tyckte att vi var värda att sluta lite tidigare! Gick direkt till gymmet, vilket är rätt skönt! För när man väl kommer hem, så har man ingen lust att ge sig ut och iväg igen!

Väl hemma så gick jag och la mig en stund för några timmars sömn, ska jobba inatt så kände att det var välbehövligt! =)

När jag vaknade så höll Simon på och lagade middag, och på bordet stod denna:


Gjorde mig jätteglad! <3

Nu ska jag fortsätta titta på Harry Potter, och sen bär det iväg till jobbet! =)

Vad gör ni ikväll?

Puss o kram!



Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken gullig pojke du har :)

2010-11-19 @ 23:07:54
Postat av: måna



Jaa, visst är han ! <3 honom oxå !!

2010-11-19 @ 23:49:28
Postat av: måna



Du är säkert värd den, Cissi !

2010-11-19 @ 23:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0