Less

Tänk om livet vore lätt, tänk om det inte fanns så mycket man ville göra, så många alternativ hela tiden! Fast då kanske man skulle tycka att livet var tråkigt!

Har känt mig less ikväll, eller började väl egentligen under träningspasset... Man får chans att tänka så mycket medans man tränar, vilket oftast är bra, men idag var det bara jobbigt! Känns så konstigt att vi om bara 1.5 månad är färdiga sjuksköterskor, att vi då ska börja jobba. Att jag och Simon till råga på allt ska flytta till en annan stad, där jag visserligen känner några, men inte så många, känns jättekonstigt!
Finns jättemycket roligt med att flytta, men just nu känns det även jobbigt! Kommer sakna mina vänner massor.... och HUR ska jag klara mig utan min Claire?? Vi som ses jämt typ... Men det är ju inte så långt, så kommer ju ses ändå, men det blir inte samma sak!
Kanske inte var en sån smart idé att flytta iallafall??

Nej, dags att rycka upp sig, inget blir bättre av att gråta... Ska ta och göra några julkort tror jag, och se lite tv.. 

Hoppas att ni har en trevlig kväll!

Kram 




Kommentarer
Postat av: Claire

Älskade vännen då.. Klart du kommer klara dig =)

Jag kommer och hälsar på så ofta jag kan såklart. Jag kommer ju bli helt ensam här jag med.

Men vet du vad.. Vi har ju faktiskt 2 hela månader tillsammans innan den dagen kommer, så nu passar vi på och njuter av dem ;)



Pussssssss <3

2010-11-29 @ 20:45:09
URL: http://clairee.blogg.se/
Postat av: Lilly

Jag vet hur du känner... Jag flyttade i våras ifrån flera vänner som jag träffade nästan varje dag, och det var(och är) jättetungt ibland...men det löser sig! De som man trivs med kan man försöka träffa ändå och man kan prata i telefon och sånt, riktiga vänner förlorar man inte! Dessutom vet man aldrig exakt vad som kommer att hända, rätt vad det är kanske du och Claire bor på samma ort igen, även om ni inte verkar så just nu! :) Jag vet att det inte är någon tröst precis...så jag skickar en stor kram också! :) KRAM!

2010-11-29 @ 20:51:18
URL: http://guldvinge.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag är helt säkert på att det kommer fixa sig! Det är helt naturligt att ha såna här dagar, och man blir starkare efter att man har klarat sig igenom dom. Kram! :)



Svar: Tack för din kommentar! :)

2010-11-29 @ 20:53:10
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: måna



Söta rara du....visst känns det tungt att ni ska flytta....för oss andra oxå ! =( (snyft)

Jag kommer att sakna er "tokmycket" ! ..Och det trots att vi inte ses, för jämnan ! Men vetskapen om att ni finns här, betyder mycket !! ..that´s life..erat liv !! önskar er såå mycket lycka till !

Tur det finns övernattningsrum!! ;)

love u

2010-11-29 @ 23:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0