Mycket lyckad kväll!

Blev en riktigt, riktigt lyckad kväll igår, är så himla nöjd! Har såna underbara vänner, så hur kan man vara något annat än nöjd?

Var kvar hemma hos mig fram till tolv eller halv ett, och sen åkte vi ner till kåren för lite dansande! När kåren stängde så var planen att gå till publicum för att köpa korv, men det var stängt! Mitt i allas besvikelse så startade någon ett snöbollskrig, kan säga att det blev blött, och kallt! =P
Sen fick vi för oss att vi skulle gå hem, och mitt under vägen så bytte jag och Claire skor, för hon hade högklackat, och började bli trött i fötterna! Skorna var faktiskt riktigt sköna, ända nackdelen var att de var ca 3 nummer för små.. men hem kom vi iallafall! =)

Efter några mackor i Claire och Johans kök, och efter att Claire sminkat Simon, så gick jag och Simon hem! =)

Idag kan jag väl säga att jag har väl mått bättre, men är nöjd med gårdagen, så ska inte klaga! och har inget jag behöver göra idag, så då gör det inte så mycket att vara bakis, låg i sängen till klockan 15 ungefär =)

Lägger in lite bilder från gårdagen! Nu ska jag lägga mig i soffan och se film!














Tack alla underbara för en toppenkväll!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det blev en väldigt lyckad kväll! :)

2010-11-27 @ 16:13:18
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hoppas du har en trevlig Lördag:)



Vad är Advent för dig?

2010-11-27 @ 21:09:22
URL: http://ninnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0