Tacopaj

Kvällens middag blev tacopaj. Den blev riktigt god! =)









Nu ska Simon snart åka och jobba, men för mig blir det snart sängen, trots att klockan inte ens är 21... är så sjukt trött, men har nog med de få timmarna jag sovit senaste dygnet att göra, skulle jag tro... Så lika bra att lägga sig tidigt och sova ut ordentligt! Simon är ju iallafall inte hemma, så har ju inte så mycket att göra iallafall!

Imorgon ska jag börja röja inför flytten, första etappen är klädkammaren, den är verkligen kaos, helt ärligt så går det inte att komma in i den =P Men det ska det bli ändring på, ska sortera ut allt som ska kastas, och resten ska packas ner i flyttkartonger, sånt som vi inte behöver fram till flytten såklart! Ska iallafall bli betydligt bättre ordning därinne! =) Så det är min sysslesättning imorgon, så lika bra att vara utvilad!

Vad gör ni ikväll?

Kramkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0