Tidig morgon

Ja, då sitter man här igen, äter frukost och kikar runt på facebbok m.m Har precis varit och lämnat Fabian på dagis, då han sovit hos oss... =) Han sov ända tills jag gick upp, typ tio över 7, tror han vaknade av att jag började tända lampor. Hade gärna sovit en stund till, men ska ju vara hos Claire vid 8-tiden (vilket jag inte kommer vara ;) ) och innan dess skulle vi gått till dagis,så var ju tyvärr dags att gå upp..



Igår tog vi ett hopp framåt igen vad gäller uppsatsen, så börjar repa oss lite efter bakslaget. Vi var riktigt effektiva, satt från 8-16.30, så fick en hel del gjort! Idag fortsätter vi i samma takt, känns rätt bra nu faktiskt, även om svedan sitter i från "örfilen" i onsdags... Men vi är starka, så bara att ta nya tag! =)

Ikväll blir det FEST! =) Hoppas att det kommer iallafall några stycken =)

Nej, dags att pallra sig iväg till Claire!

Vad ska ni göra idag?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska till stan och inhandla lite nödvändigheter. :) Senare kommer jag förbi och partajar lite med er. :)

2010-11-26 @ 12:55:27
Postat av: Evelina

Föregående kommentar var från mig. :P Haha!

2010-11-26 @ 12:56:05
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0