Träningsvärk deluxe

Hemkommen från Falun nu, har ätit lite middag och sett "ensam mamma söker". Nu blir det en film i soffan innan det är dags för sängen. Känner mig rätt trött, trots att helgen varit lugn, och veckan som kommer är rätt hektisk, speciellt med allt uppsatsskrivande som ska göras! =)



I fredags gjorde vi inget speciellt, blev middag när vi kom fram och sen slappande framför tvn. Alla var rätt trötta så här i slutet på veckan.

Lördagen startade vi rätt tidigt med frukost och sen en sväng till gymmet alla fyra. Där genomfördes ett rätt hårt träningspass vilket resulterade i en ordentlig träningsvärk i magen för min del, och Simon kan knappt röra sina armar =P Hela eftermiddagen ägnade jag och mamma åt att göra julkort, medan kvällen spenderades med en himmelskt god middag, goda viner och ett sällskapsspel. Riktigt lyckat! <3

Idag startade jag och Simon dagen med att springa 7km för att iallafall bli kvitt träningsvärken i benen, kändes riktigt bra, trots träningen igår. Sen blev det lite mer pyssel innan det var dags för middag och hemfärd.

Sammanfattning: En välbehövlig, mysig helg med familjen! <3 Saknade dock min bror! Men snart är han hemma igen =D


Fullt upptagen med att pyssla.. pappa klagade på att vi hade mycket saker, kan inte förstå varför?! ;)




Tog för första gången våran lilla bil till Falun, gick kanonbra, så det blir fler gånger! Väldigt praktiskt!



Nu blir det film, "Prinsessan och grodan"

Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0