Vaccination

Ännu en dag har gått på vårat c-uppsats skrivande, och måste faktiskt säga att det går rätt bra. Vi har fortfarande inte fått ner nåt av bakgrunden i dokumentet, men har samlat en massa information till bakgrunden, samt genomfört intervju nummer två idag. Så bara 2 stycken kvar nu, och de ska vi utföra på måndag och tisdag =)

Efter intevjun som var 11.30 så åt vi lunch på Soleo, jättegod mat hade de, även om inte jag fick vad jag trodde jag skulle få =P Beställde en lasange, och då frågade kassörskan om jag ville ha dagens, vilket jag trodde betydde att dricka och sallad ingick, men dagens lasagne var skaldjurslasange, så det var vad jag fick! Men den var jättegod, så det gjorde inte så mycket! =)

Efter lunchen så mötte vi upp våra killar utanför Capio läkargruppen, för det var dags att vaccinera oss inför våran Thailandsresa i januari. =) Så nu sitter jag här med en arm som gör lite ont när man ska lyfta saker eller göra något med armen, men går ju över snart!





Ska ta och pallra mig iväg till gymmet nu, lika bra att få det gjort. Även om det känns en aningens segt just nu, så är det skönt när det väl är gjort. Och tar inte så himla lång tid =)



Skriver mer senare!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0