Vintermorgon

Då var det söndagsmorgon då, och idag är jag iallafall inte bakis, men kroppen är sliten! Jag låter som en kråka och har skrällhosta! Får ta det lite lugnt idag och hoppas att det går över tills imorgon! Jag som hade så mycket planer för dagen, skulle ju börja med en joggingrunda, är så en så härlig start på dagen, men det får nog vänta.

Ska ta och kila över till Mathilda och lägga mig i hennes soffta och kolla lite film med Fabian, hon ville gå och träna, och eftersom jag är rätt seg, så passade det rätt bra! =)

Var ska det här sluta? Kommer ju bara mer och mer snö, blev rätt chockad när jag kollade ut när jag vaknade! Får bara hoppas att det inte försvinner lagom till jul ;)


En hel del snö, om man säger så!

Är mysigt med snö, så jag ska inte klaga, blev bara väldigt förvånad! =)

Nu ska jag klä mig, och sen gå till Mathilda =)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0