Vintertid

Ja, idag har det verkligen känts som vinter, och jag måste erkänna att jag tycker att det är ganska mysigt! Speciellt när det snöar så där stora flingor, allt blir så vackert då. Nästan som i en saga!

Har tyvärr varit inne mesta dels av tiden idag, har ju inte så mycket val pga uppsatsen.. men gick iallafall till Claire imorse, trots att hon erbjöd sig att hämta mig då hon ändå var ute och åkte. Men är glad att jag gick, för var riktigt skönt med frisk luft, och var mysigt med all snö! =)







Nu ska jag ta och diska, samt röja lite.. sen kanske det blir lite pyssel, om jag orkar, känner mig helt slut. Imorgon blir det sovmorgon! OCH, imorgon fyller jag år! =D

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0