Winnerbäck

Har idag varit ute och halkat på vägarna, först som passagerare under natten då jag jobbade. Sen blev det en timmes sovande i soffan innan jag skulle köra Claire till Fiskeboda, tog 2 timmar fram och tillbaka, var ju inte det bästa väglaget om man säger så. Var riktigt halt och slirigt! På vägen dit hade jag Claire att prata med, så då kände jag inte av att jag var trött.. Det blev mer påtagligt när jag vände tillbaka, men då satte jag på Lars Winnerbäck på hög volym och sjöng högt med i hans låtar!

När jag träffade Simon så hade jag typ aldrig lyssnat på honom, jag visste med nöd och näppe vem han var. Och jag kan väl inte heller säga att det var någon kärlek vid första ögonkastet, tyckte inte att det var dåligt, men långt ifrån bra. Sen glömde Simon en skiva med honom hemma hos mig, så tänkte att jag kanske skulle ge honom en chans till och lyssnade på skivan några gånger, sen var jag fast!
Det går lite i perioder, men oftast kan jag lyssna på honom hur mycket som helst! Tycker att han har väldigt bra texter, väldigt tänkvärda. Sen att det är en härlig takt i låtarna också gör ju inte nåt precis!!






Nu blir det snart mat och film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0