1:a Oktober

Shit vad tiden går fort, det är redan oktober och då har ju nästan halva hösten gått! Tiden går i raketfart och innan vi har hunnit blinka så är det jul och vi tar snart examen. Skulle vilja sakta ner de här sista månaderna så man hinner tänka efter lite, det är ju ändå ett rätt stort steg vi ska ta, att gå ut i arbetslivet. :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Är ledig idag med, då även dagens föreläsning var inställd, jag klagar inte :) Har haft en lugn förmiddag med lite städning, nu sitter jag här, ska ta och köra ett varv med damsugaren efter att jag skrivit klart detta inlägg. =) Sen klockan 14 har jag tid hos sjukgymnasten, och efter det så bär det av mot Eskilstuna och en natts jobb på 62C, tycker att det jobbet är så roligt, så känns faktiskt inte ett dugg jobbigt att jag ska jobba, trots att det är helg. =) Och är bara en natt denna helg, och imorgon blir det FEST! Anna kommer hit, så det ska bli riktigt roligt!

I vårat kök så luktar det svamp, då vi har hela köksbordet fullt med trattisar som ska torka, luktar ju rätt gott så gör ju inte så mycket. =)



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tänkte att jag skulle börja titta lite på läkemedelsberäkningen också, har tenta den 22:a, och tänker inte göra några slarvfel denna gång, så gäller att börja plugga i tid =)





Men nu blir det att damsuga! Ha en bra helg allihop!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0