Fabian

Idag har varit en lång och stressig dag. Den började med praktik mellan 6.45-16, och som vanligt var det awsome!! Ägnade typ hela fm åt att prata i telefon med olika folk, men roligt att ha nåt att göra iallafall =)

Sen när jag slutade så var dte full fart mot skolan där det var dags för styrelse och sektionsmöte. Dåligt förberedd som jag var, så blev det lite stressigt. Men när mötena väl började så gick det bra, men tror att det var länge sen jag var så virrig, men skyller på stressen och att man har mycket att göra, samt att jag går upp 5.15 nästan varje dag.

När mötena var avklarade så cyklade jag hem, och påvägen stannade jag för att inhandla lite godis åt Fabian som var hemma hos oss för att sova över. Pratade med honom och Simon påvägen hem, och en stor hemlängtan hade infunnit sig, och även fast jag vet att man inte borde ta till mutor, så fick det bli så idag. Kändes som att det viktigaste i nuläget är att han tycker att det känns ok att sova borta! Och efter att jag kom hem så sa han inte ett ord om att han ville åka hem, han verkade snarare glad över att få sova här, han är så söt! <3 Nu sover han gott, och även Simon verkar ha somnat, så är väl kanske dags även för mig att krypa i säng! Man vet ju aldrig vid vilken tid han kommer att tycka det att det är dags att gå upp imorgon =P

Pratade med Fredrik en stund ikväll, det var trevligt! Saknar honom! <3




Sover sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0