Förhoppningsvis SISTA tentan!

Ja, imorgon skriver vi den sista ordinarie tentan! Så klarar jag den, så är det inga fler tentor på denna utbildning! Känns riktigt skönt! Har kännt mig lite halvkrasslig idag, så blir att krypa i säng nu för att orka med tentan imorgon bitti, samt en hel helg med praktik!

Tentan är i läkemedelsberäkning, så det är alla rätt som gäller, men ska jag vara ärlig så är jag inte speciellt nervös, känns som att jag kan det ganska så bra! =) Men gjorde ju slarvfel på första tentan förra gången vi hade LM-beräkning, så man vet ju aldrig. Men tror att det kommer gå bra! =)

Idag har jag sökt ett jobb jag verkligen vill ha! Så nu håller vi tummarna! =)

Godnatt!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: måna



Tentan kommer att gå galant ! Heja du !

Nu blir jag nyfiken...säg vilket jobb du sökt,..

snälla !

Lycka-till-spark !

kram

2010-10-21 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0