Första snön

Ja, idag när jag vaknade och gick ut i köket fick jag se att världen var vit, den första snön hade fallit under natten! MYSIGT! =)






Först på dagens schema så stod det tenta, var dags för utbildningens (förhoppningsvis) sista tenta, den andra i läkemedelsberäkning. Så här i efterhand så måste jag säga att jag tror att det var den sista, för det kändes riktigt bra! Inga fel vad jag vet. =P

Efter att tentan var skriven så var det dags att åka till USÖ för praktik, och där var det full fart, så tiden gick fort!
Påvägen hem så mötte jag upp Simon i centrum, och han hade med mina träningskläder, så blev en tur på gymmet innan jag åkte hem. Lika bra att göra det innan man kommer hem, för då är det mycket jobbigare att ta sig ut igen!

Kvällen har sedan bestått av god mat, ett par glas vin och tv-tittade. En jättemysig kväll ända tills telefonen ringde 21.50. Det var från 62C, där jag jobbade i somras, och dom undrade var jag var nånstans, för det stod att jag skulle jobba inatt, men det vet jag bestämt att jag inte skulle! Hade blivit tillfrågad om denna natt, men sagt ifrån eftersom jag har praktik hela helgen, så enhetschefen som gjort fel. Men känns ändå så dumt, känner mig skyldig på nåt sätt, eftersom jag vet hur jobbigt det kan vara att jobba med för lite personal, och jag kan inte göra nånting!! och till råga på allt så ringde de till Siv(min faster som också jobbar där), och frågade efter mitt nummer, så nu skulle hon erbjuda sig att åka in och jobba. Har "jag" förstört hennes fredagskväll också =(

Aja, kan inte göra så mycket åt det nu, så nu tänker jag gå o sova! Är supertrött!!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0