Halloween!

Igår var det dags för årets halloween fest, den började hemma hos Claire och Johan med middag! Efter maten följde några timmar där Claire sminkade mig och henne inför kvällens maskerad. Blev riktigt bra, framförallt så är vi väldigt nöjda med att vi köpa lösögonfransar, de var pricken över i:et i sminkningen! =) Jag som inte är van att ha smink, och verkligen ingen som sitter fast på ögonen tyckte i början att det var lite irriterande att ha dem, men vande mig ganska fort, och på slutet av kvällen tänkte jag inte ens på det =)


Under förvandling =)


Snacka om volym ;)


När vi var klara så tog vi en taxi ner till Kerim där det var förfest! =)



Senare på kvällen så drog vi vidare till festen vi skulle till! En riktigt lyckad kväll måste jag säga!




<3





Dagen idag har varit helt ok, har varit rätt seg, men inte speciellt bakfull... =) Pallrade mig iväg till gymmet på em, vilket jag är väldigt nöjd med.

Nu ska jag stöda det sista, det jag inte gjorde igår, typ damsuga, och byta lakan i sängen! Men först så ska jag göra pizzadeg, för på menyn ikväll så står hemmagjord pizza! =) Simon är hemma hos Johannes och hjälper honom att flytta.. =)

Dags att sätta fart! =) Vad har ni haft för er i helgen???

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0