Ledig

Hade sista dagen på min praktik på ortopeden igår. Och det var också den sista praktiken vi har i våran utbildning, från och med måndag så är det 10 veckors uppsatsskrivande som gäller. Och SEN, sen är vi legitemerade sjuksköterskor! Fan vad vi är bra! =)

Idag är jag ledig, vilket är väldigt skönt, då jag känner mig lite småhängig! Ska alldeles strax äta lunch tillsammans med Matilda och Fabian, sen blir det en sväng på stan med Claire.
Sen ska jag försöka ta mig till gymmet, och sen skriva klart förbättringsarbetet och skicka in den.

Kvällen ska spenderas i soffan framför tvn, tyvärr så är jag ensam, då simon ska jobba natt!

Vad ska ni göra idag??

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Claire

Jag ska äta middag med dig idag och sen ska vi på fest fest fest ;)

2010-10-30 @ 12:40:30
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0