Måndag

Har varit en ganska aktiv måndag, om man bortser från att jag sov fram till 13.30. Men jag hade ju faktiskt jobbat natt, så då får man sova länge ;). Men från att jag gick upp har det varit full fart, började med att springa 30 minuter, sen var det sektionsråd som blev ett väldigt långt sådant, höll på nästan 2 timmar. Sen direkt efter det så hämtade Simon upp mig och vi åkte till Willys för att storhandla.
Väl hemma igen typ 1100 kr fattigare =P så lagade Simon mat och jag förberedde lite inför hemtentan jag ska ta tag i imorgon.

Sen tyckte jag att jag gjort tillräckligt för idag och det blev film och te för hela slanten!





Nu ska blir det sängen, så jag orkar upp till skolan till 9 för att ha S-HLR på ktc

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0