Sökt jobb!

Idag har jag fått en liten kusin som ska heta Agnes! Jag hoppas att vi får komma och hälsa på i helgen, vore mysigt!

Idag var det första dagen på min prektik på Ortopeden, eller ja, vi hade information, den första dagen på riktigt är imorgon. Då ska vi gå med en undersköterska för att löra oss avdelningen, och sen börjar allvaret! =) Men verkar vara en bra avdelning, så ska bli riktigt roliga 3 veckor! =)

På eftermiddagen så var vi till Marieberg en sväng tillsammans med Hans-Inge, käkade lunch, och shoppade lite. Var trevligt, var länge sen jag och Simon var lediga samtidigt! 

Idag har jag även skickat iväg mina första riktiga ansökningar om jobb som sjuksköterska. Har ringt lite samtal tidigare, men inte skickat iväg någon officiell ansökan! Känns pirrigt, men spännande! =)

Nu ska jag dricka te och se film med älsklingen, håller på att titta på Änglagård. Sen blir det att sova tidigt, så jag orkar upp imorgon bitti! Måste cykla typ kvart över 6 eller nåt, lite smådrygt! =P



Kramkram


Kommentarer
Postat av: Claire

Köp den nya glöggen. Den är värd pengarna, kall som varm ;)

2010-10-12 @ 18:36:14
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0