Back on track!

Halli hallå!

Har nu varit hemma några dagar nu, och det absolut värsta med att vara hemma i Sverige igen är KYLAN, är ju så satans kallt. Men kanske har lite med att göra vad man jämför med också, vi har haft mellan 30 och 40 grader dygnet runt nu i 2 veckor, så måste ju säga att det var en chock för kroppen att komma till denna höstkyla. För jag måste nog erkänna att hösten är kommen. =/ bläää

Semestern i Alanya var helt UNDERBAR! Finns inte så jättemycket att berätta då vi inte gjorde så mycket. Eftersom det var så himla varmt så blev det mest att ligga på stranden, alternativt i vattnet vilket har resulterat i en för mig väldigt brun hy. Sen om jag jämför med andra så är jag inte speciellt brun alls, men eftersom jag typ inte kan bli så brun, så är det här riktigt brunt! Dagarna ägnades alltså åt sol och bad, och kvällarna åt att äta kalasgod mat, dricka öl samt spela kort på balkongen.
Två utflykter gjordes, en till Malins hotell där hon jobbar som barnguide. Då hotellet var 5-stjärnigt samt hade all-inclusive så testade vi på att leva riktigt lyxliv för en dag, och allt gratis! Inte illa! =)
Den andra utflykten gjordes sista dagen, och det var en båtutflykt. Även den riktigt härlig! =)

Eftersom bilder brukar säga mer än 1000 ord, så tänkte jag istället nån dag här framöver lägga in lite bilder från resan, eftersom jag inte har så mycket mer att skriva.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tillbaka i verkligheten så har jag just nu praktik på Rex hemvård, och jag måste säga att jag hitills är väldigt nöjd med platsen. Kanske inte min mest spännande placering, men tror ändå att det blir bra! =)

Nu ska jag ta och gå över till Matilda en stund, sen blir det att sova tidigt, då kroppen ännu inte ställt in sig på det här med att gå upp klockan 6 =P

Ha det så bra!

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0