Försöker vara aktiv...

...dock går det inte så bra som jag hade önskat. Jobbade ju inatt, vilket gick helt ok, dom var rätt snälla i Norrby, men var sjukt trött. Var länge sen jag var så himla trött under ett nattjobb. Vid midnatt var jag så trött så jag knappt kunde hålla ögonen öppna, och då skulle vi ut till Glanshammar på några besök, jag somnade i bilen påvägen tillbaka till stan =P

Sov till 15 idag, hade tänkt att jag skulle gå upp vid 14 iallafall, men var på tok för trött när klockan ringde, orkade inte ta mig upp ur sängen, så det blev att sova en timme till. Och tror att det var rätt smart, är ju bra om jag orkar vara vaken iallafall en liten stund ikväll när Simon kommer hem. Han jobbar till 21.30, men sen ska vi se film och ha det lite mysigt. Har köpte en massa frukt och grönsaker, så tänkte göra i ordning lite gott tilltugg tills han kommer hem. Vi har tänkt försöka vara lite nyttiga nu ett tag, så därför blir det ett nyttigt alternativ ikväll :)
När jag hade pallrat mig upp så stoppade jag i mig en macka och sen blev det gymmet. =)

Nu sitter jag och skriver lite på en seminarieuppgift från praktiken som ska vara klar på torsdag. Går väl inte jättebra, men lite framåt iallafall, vet inte riktigt hur jag ska skriva, så känns lite famlande just nu =P

Förresten så blev jag så glad när jag kom hem från jobbet imorse. Trots att Simon var ledig och kunde ha legat och sovit, så hade han gått upp och fixat frukost åt mig! Det är kärlek! <3

Sist men inte minst så vill jag säga ett STORT grattis till min älskade vän Anna som fyller år idag! Hoppas att du får en toppendag! <3


Älskar dig! <3



Nu ska jag fortsätta med min seminarieuppgift, iallfall fram tills 20 då det är Idol, tycker att det är rätt roligt att titta nu när det är uttagningar. En del kan ju verkligen inte sjunga!! Det kan inte jag heller, men jag skulle aldrig söka till Idol, för jag vet att jag inte kan! =)

Hoppas att alla får en trevlig helg!

Kramkram


Kommentarer
Postat av: anna

åh tack så mycket vad gullig du är!! :D hoppas ni hade de mysigt igår framför tv:n och att du höll dig vaken en stund ;) jag måste komma upp till Örebro snart! ha en härlig lörkväll nu! älskar dig vännen tack föra att du finns <3

2010-09-11 @ 18:12:22
Postat av: Cecilia

Ja, du måste absolut komma upp till Örebro snart! Vilket datum är det du åker? pussss

2010-09-12 @ 07:30:04
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0