Godmorgon!

Ja, då var ännu en natt gjord. Dock har jag inte sovit så bra som jag brukar, har vaknat flera gånger, men därimellan har jag sovit rätt bra =)

Dagen igår var häktisk, men väldigt trevligt. Åkte hemifrån strax före 9, stannade sedan vid Tuna Park för att inhandla mig en ny telefon. Blev en HTC smart, är inte helt nöjd än, den är lite småknepig att förstå sig på, och det är ovant med pekskärm, men jag tror att jag kommer bli helt nöjd sen, den känns rätt bra =)



Bilden tagen från www.katshing.se



Sen stannade vi till hos mormor för lite lunch innan vi åkte vidare ut till Näshulta för kalas, Love har fyllt 8år och Theodor har fyllt 4år. Mysigt att träffa alla igen, var ett tag sen nu. Även Bitte och Patrik kommer förbi, och Bitte var riktigt tjock nu, ska ha en liten bebis planerad till den 4 oktober! SÅ mysigt! =)
Jag vill också ha en bebis, börjar vara galet sugen nu, men ska vara förnuftig och vänta lite till, är ju snart färdigutbildad =)

Vid halv 6 skjussade mamma oss till tåget, då vi skulle lämna bilen kvar hos Anders, den behöver fixas lite inför besiktningen som är den 28september. Är några rosthål, samt att den läcker olja, men Anders och Petri trodde att dom skulle kunna fixa det, så jag litar på dom =) Tycker ju om våran bil!

Nu ska jag ta och masa mig iväg till gymmet, och sen blir det att skriva på seminarieuppgiften. =)

Vad har ni haft för er i helgen?

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0