Intressant dag!

Idag har varit en bra dag!!!

Den började med sovmorgon, sov bara till 9, men det kändes ändå helt underbart då man i 4 veckor gått upp 5.45. =) Efter en god frukost bestående av havregrynsgröt och en avvokado så gick jag iväg till gymmet. Vid 12 var det dags för möte med bland annat rektorn, några andra lärare samt 2 representanter från en läkarstudentförening. Läkarprogrammet ska starta här i Januari, och det är självklart en massa saker att diskutera, maten var himelskt god och bestod av en bufe av förrätter, varmrätter och en efterrätt. Samtalet var rlktigt intressant och eftermiddagen gick väldigt fort! Den avslutades med en rundtur på sjukhuset där vi fick reda på lite om de stora ombyggnader som ska ske. Blir nog väldigt bra =)

Innan jag åkte hem så gick jag in på Panduro och köpte mig en Cuttlebug, som jag har längtat. ( är en stans för bokstäver m.m.) Hade tänkt att jag skulle testa den ikväll, men fanns en hel del städning att göra, så får testa imorgon istället =)

Nu ska vi fortsätta se på filmen K-pax, och sen blir det sova, för imorgon så är det föreläsning klockan 8.15. =)

Natti!


Min cuttlebug =)


Alfabetet


Kommentarer
Postat av: weronicha

åååh, va fint :D när du gjort får du lägga in :) ha de gott o musan hälsar (hon säger jinga simoncissi, jinga, men ni va inte hemma när vi ringde, hon älskar att prata i telefon)

2010-09-30 @ 09:19:16
URL: http://myspysivitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0