MYSsöndag

Eftersom jag jobbat natt både fredag och lördag så har det ju inte blivit nåt helgmys alls, speciellt inte eftersom jag inte har varit hemma på hela helgen. Men vem säger att man inte kan äta god mat, se film, dricka vin och äta godis på en söndag kväll?? Det är iallafall så vi spenderar kvällen, och det är helt underbart att vara hemma hos Simon igen, helt otroligt hur man kan saknar någon så mycket bara efter några dagar, som man bor ihop med och träffar dagligen! Var iallfall väldigt härligt att komma hem! =)

Orkar inte skriva så mycket nu, ska fortsätta se "ensam mamma söker", och sen blir det att se klart den gröna milen.

Imorgon är jag ledig, ska bli fantastiskt skönt med sovmorgon!! Det ända tråkiga är att Simon börjar 7, men sånt är livet! =)

Hoppas att ni haft en mysig helg och att ni är laddade inför en ny vecka, det är jag =)


Först middag...


...sen mys med ljus och film





(tagen från ginza.se)


Puss

Kommentarer
Postat av: weronicha

underbart, underbart <3

2010-09-30 @ 09:17:43
URL: http://myspysivitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0