Nattjobb

Har nyss kommit hem från ännu en praktikdag, trivs riktigt bra på min praktikplats (som alltid), går med en suvuränt bra handledare, så det känns faktiskt rätt tråkigt att det bara är drygt en vecka kvar. Får göra en massa saker, och öva på att ta eget ansvar, en del iallafall =)

När jag kom hem så fixade jag frukost åt Simon som låg och sov, (han hade jobbat), och mellanmål åt mig och sen kröp jag ner i sängen en stund och myste lite samt åt mellanmål.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag sätta fart med min seminarieuppgift, skulle vara völdigt skönt att bli klar med den, eller iallfall så klar att jag bara har lite småfix imorgon. Behöver kika i en bok som Claire har, men tänkte att jag kan göra det inatt när vi ska jobba. För uppgiften ska vara klar imorgon, så vore skönt att få den färdig redan idag, för har lite annat att göra imorgon också.

Ja, ikväll blir det alltså nattjobb, alla ordinarie är ute och firar en som fyllt 60år, så inatt är det vikarierna som regerar i Almby, de nätterna brukar vara roliga =)

Nej, dags att sätta lite fart, så att det blir nån tid över på slutet att ta det lite lugnt och vila upp sig lite inför natten, det bästa vore ju om jag kunde sova lite, men får väl se om det blir tid till det, just nu känner jag mig rätt pigg! =)



Dags att återvända till böckerna! =)


Vad har ni haft för er idag?

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Claire

Praktik idag, nyss kikat på film och nu ska jag försöka läsa lite innan jag sover en stund. Sen ses vi för nattjobb ;)

Puss puss

2010-09-15 @ 16:06:22
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0