Sjöslaget bokat!

Ja, nu har vi bokat sjöslaget. Den 17-18 oktober bär det iväg och det kommer bli långt ifrån lugnt, iallafall om man ser hur det var när vi var iväg för 2 år sen. =)


Splash
Tagen från www.sjoslaget.se/2010/

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag sovit typ hela dagen, gick inte upp fören efter 17, det var riktigt skönt, och välbehövligt eftersom jag skulle jobba en natt till!
Till middag blev det kalvstek och ugnsbakad potatis, supergott som alltid hemma hos momor. =) När maten smält undan lite så blev det en lite joggingrunda, för att piggna till lite, man kan behöva lite frisk luft när man har sovit hela dagen! Något som är lite jobbigt med att jobba natt så här på hösten och vintern är att man typ missar allt dagsljus när man sover på dagarna, och det kan man bli rätt knäpp av ;)

Imorgon blir det dock bara att sova till 13, lite lunch och sen tar jag bussen hem som går klockan 15. Är skönt att komma hem lite skapligt, och jag längtar efter att bara ligga och mysa i soffan med Simon. Veckan som har gått så har vi varit upptagna väldigt mycket på varsitt håll. Jag hade ju praktik 7-16, och han jobbade mycket kvällar, och sem på fredag morgon så åkte ju jag till Eskilstuna, så blev inte mycket tid vi sågs. Så det längtar jag verkligen efter, att bara få mysa, se på film och bara vara!

På måndag har jag ett möte som börjar med lunch och sen håller på hela eftermiddagen, men annars är jag ledig. Resten av veckan är fylld av föreläsningar, ska faktiskt bli rätt roligt med "vanlig" skola igen! =)

Nu ska jag gå och kolla till mina barn, och sen läsa lite i min bok, är väldigt väldigt lugnt, så tiden går rätt sakta.

Hoppas att ni har en trevlig helg! =)

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0