Stressiga dagar

Har blivit väldigt lite skrivet de sista dagarna, och det finns risk för att det kommer bli så i helgen med. Ska nämnligen till Eskilstuna i helgen för att jobba på neonatal igen, och kommer endast ha tillgång till dator på jobbet, så beror på hur mycket vi har att göra =)
Ska bli underbart att jobba där igen, har verkligen saknat jobbet på den 1.5månad som gått sen jag slutade mitt sommarschema.

Men innan jag ska jobba imorgon natt så ska jag på dagen leka med Linda och hennes barn, hon kommer och hämtar mig på stationen vid 10 så får vi se vad vi hittar på sen! =) Sen blir det middag och lite vila hemma hos mormor innan det är dags att åka till jobbet!

Den sista veckan har gått väldigt fort och har bestått av mycket plugg, möten och seminarie, plus praktik måndag-torsdag. Idag var sista dagen på praktiken, vilket som känns jättetråkigt då jag verkligen trivts på min praktik!
Men på måndag börjar en ny kurs och föreläsningar i en vecka med hela klassen, de sista som vi har tillsammans allihopa. För sen är det självstudier i en vecka, sen praktik i 3 veckor och sen det jobbigaste på hela utbildningen
---> C-uppsatsen, gillar verkligen inte att skriva uppsatser, men får ju skriva med Claire, så det ordnar sig säkert =)

Nu ska jag packa ihop inför imorgon och sen invänta Simon som är på jobbet. Blir nog lite film innan det är dags för sängen!

Hoppas att alla får en trevlig helg så hörs vi om inte tidigare, så på söndag!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0