Toppenmysig helg i Falun

Jaha, då var det söndagskväll igen, har nyss kommit hem från vallokalen där vi röstade i sista minut. Var inte hemma fören vid 19, så därför blev det lite sent. =P

I fredags fick jag sluta lite tidigare från praktiken, så blev lite shopping innan tåget mot Falun skulle gå. Gick in på HM och hittade en skjorta och en tröja, och det totala priset var bara 299, det tycker jag om =)







Väl framme i Falun så blev det tacos till middag, vidare under kvällen blev det en del vin, samt sällskapsspel. En riktigt rolig kväll!

På lördagen var man lite seg, men det gick snabbt över efter en ordentlig frukost, och sen bar det iväg till Torsång för att titta på ett hus som mamma o pappa var lite sugna på. Det var jättefint, men inte riktigt som dom hade tänkt sig, så blir nog att leta vidare!
Resten av dagen bestod för min och mammas del av scrapbooking, hon har köpt en cuttlebug (en stansmaskin för bokstäver m.m.) vilket var väldigt roligt, och nu har jag bestämt mig för att jag ska köpa en också. Så nu är jag med i en aktion på tradera för att köpa alfabet till stansen, för bara ett alfabet kostar i nyskick 1000kr, så där finns väldigt mycket pengar att spara om man köper på tradera. =)
På kvällen åkte vi ner på stan och åt middag på Mariannes, supergod mat, och då mamma och pappa har resturanghäftet så var det 2 för samma pris som 1, vilket gjorde att det blev en billig middag! Väl hemma så blev det en omgång plump, och sen tittade vi på slutet av Notting Hill som gick på tv, innan det blev sängen.

Idag blev det lite mer pyssel på förmiddagen innan jag och mamma åkte till gymmet när det öppnade vid 12. =)

Var en toppenmysig helg, hade inte varit hemma sen i april så var välbehövlig kvalitetstid! Längtar redan till nästa gång, men almenackan är rätt fulltecknad både för dom och för oss, så det lär nog dröja, men jag och mamma ska nog ha en pysselhelg i november! =) Göra julkort m.m.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorgon är det dags för sista veckan på min praktik på Rexområdet, är riktigt roligt och lärorikt, så känns tråkigt att det bara är en vecka kvar. Men är bara att göra det bästa av den här veckan! =)

Nu blir det snart sängen, känner mig rätt seg, trots att jag inte gjort många knop denna helg, men är väl pga av de 3 nätterna jag jobbade förra veckan, kanske inte jättesmart, men nu ska jag vara ledig den här veckan iallafall, och sen blir det jobb på 62C nästa helg! =)

Vad har ni gjort i helgen??

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0