Besök

Idag har vi haft besök. :) Min kusin Malin kom förbi på en fika, vilket var mycket trevligt! På lördag åker hon till Turkiet för en ny säsong, och det dröjer nog innan vi ses igen... Men är iallafall väldigt glad för hennes skull, då hon gör något hon verkligen tycker är roligt, och det är väl så livet ska vara. :)
Hon hade även med sig en säng som vi har fått av hennes mamma, så nu är det bara att köpa en madrass till den, så är det bara att komma på besök sen :)

När jag kom hem från jobbet idag så blev det en glass på balkongen, älskar det fina vädret (även om det blåste en aningen kallt), och älskar att sommaren är påväg.

Nu ska jag strax bädda ner mig i soffan framför filmen "Sunes sommar", och sen blir det att sova tidigt. Är fruktansvärt trött, tror att kroppen inte riktigt hämtat sig sen jobbnatten i söndags.

Imorgon är det utbildning halva dagen, och halva dagen jobb. Sen på torsdag är jag ledig och då blir det bland annat en dejt med Linda, vilket jag ser mycket fram emot då det var ett tag sen vi sågs nu..

Svar till Linda P: Tack så mycket! Tyvärr så är skorna köpta i Thailand... men kanske finns nånstans i Sverige också :)



Äntligen är fröna sådda!


Nu ropar soffan!

Hoppas att ni alla har en trevlig tisdagskväll!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0