Dålig uppdatering

Veckorna går så otroligt fort, hinner inte riktigt med och nu är det helg igen :) Har varit rätt dålig uppdatering i veckan och det ber jag om ursäkt för, men det har liksom inte funnits tid till det.

Men kan iallafall ge en snabbresume av de sista dagarna :)
I onsdags var det ju som jag skrev dags för det första arbetspasset på egna ben, och även om kvällen var rätt rörig så kändes det ändå helt ok när jag gick hem, kändes skönt att ha första dagen avklarad!
I torsdags var det dags för ännu en seminariedag för nyexaminerade sjuksköterskor, en del saker var intressanta, men en del saker kändes väldigt orelevant för mig, speciellt när vi lärt oss en massa om de sakerna under utbildningen :)
Fredagen började med ännu ett arbetspass, denna dag lite lugnare. Efter jobbet var det städning som gällde innan jag åkte iväg till Elise för pizza och sedan iväg på The Ark konsert. Elise är en tjej jag umgicks med under mellan och högstadiet innan jag flyttade till Falun, och vi hade inte setts på ungefär 10 år. Var väldigt trevligt att ses igen. :) Konserten var helt ok, även om the Ark inte är ett av mina favoritband så är det ju ändå roligt att gå på konsert, och roligt att göra nånting :)
Idag lördag så tog jag en rejäl sovmorgon, vaknade inte fören vid halv 12. Har suttit här och kollat runt en stund och nu blir det snart lunch och sen iväg till jobbet :)

Vad har ni för planer för helgen?

Kram


Bild lånad från ekuriren.se


Kommentarer
Postat av: Linda

Men åååååååhh vad avis jag blir! Fick du se The Ark? Det hade jag också velat se! :)

2011-04-09 @ 13:17:05
Postat av: Cecilia

Linda: Ja, det blev så :) Var riktigt bra, även om det inte är några jag lyssnar på i vanliga fall. Men det var en riktigt bra konsert :)

2011-04-09 @ 21:57:04
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0