En hektisk påsk!

Har varit full fart hela helgen, men har samtidigt varit en mycket trevlig helg! För min del har den bestått av härligt sällskap, god mat, fint väder och så lite jobb på det!

I lördags var det påskmiddag hemma hos oss, vilket resulterade i att vi har mat för en vecka eller liknande, vilket jag absolut inte klagar på :P
På söndagen var det middag i Malmköping som gällde, vi åt surströmming :) Fredrik tyckte att Jessica skulle få smaka det innan hon åkte hem, och det blev faktiskt godkänt av henne :)
Idag har vi ätit middag hos mormor, vilket som vanligt var supergott! Och imellan alla dessa middagar med släkten har jag klämt in 4 arbetspass (med start i fredags).

Jag och Simon avslutade påskhelgen och startade nya veckan med ett spinningpass på friskis! Känns bra efter all påskmat och allt godis :)

Nu blir det lite tv innan det är det dags att sova, är helt slut!

Vad har ni haft för er i påsk?


En massa god påskmat :)



Jessica gjorde världens finaste tårta!



Kommentarer
Postat av: weronicha

men MUMS!!! gud så gott de ser ut :O

2011-04-25 @ 21:40:58
URL: http://myspysivitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0