En tur till Örebro och lite shopping

Valborg idag... men jag har tillbringat kvällen på jobbet så har inte tänkt på att det är valborg. Tycker inte att det är så speciellt, så gjorde inget att jobba. Jobbade ju dessutom extra, så tjänade rätt bra pengar :)
Nu sitter jag vid datorn och funderar på om jag ska gå och lägga mig. Simon är ute i hållsta och festar med John, och har lovat att komma och hämta dom inatt, vet bara inte hur sent det blir, så vet inte om det är någon ide att gå och lägga mig innan. Känner jag dom två rätt så kan det nog bli rätt sent, men samtidigt så ska vi upp och iväg på dop imorgon, så de borde ju ta det lite lugnt :P

Igår efter jobbet blev det ju en sväng till Örebro. Först blev det grillning hemma hos Mathilda, och sedan öl på stan med Moa, Malla och Claire. Var jättehärligt att träffa tjejerna igen, var länge sedan och har saknat dem massor. Tyvärr jobbade Claire kväll och kom inte fören lite senare, men var iallafall kul att hon kom förbi en stund.
Imorse gick vi upp rätt tidigt, jag stack ut på en joggingtur innan vi styrde kosan tillbaka mot Eskilstuna. Jag skulle ju börja jobba klockan 14, men först ville jag hinna med lite shopping. Inhandlade en klänning, två par skor, leggings och strumpor. Klänningen och ett par skor är tills dopet imorgon, och de andra paret skor slank med bara för att de är nästa exakt likadana som de jag köpte förra sommaren och som jag slängde innan vi åkte från Thailand för att de var trasiga. De skorna var väldigt sköna och snygga, så var ju tvungen att ha ett par nya :)
En lunch på en uteservering hann vi också med, så även om jag bara var ledig ca 24 timmar så känns som att jag var ledig betydligt länge, för jag hann med så mycket roligt. :)

De skorna jag ska ha imorgon....



... och kopiorna av de gamla skorna :P


Nu skicka simon sms, han ville snart bli hämtad, så då får jag snart sova :P

Hoppas att ni har en trevlig valborg! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: mathilda

Aaaah vilka söta skor du köpte! Vad kostade dom svarta?:)

2011-05-02 @ 12:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0