GLAD PÅSK!

Hej svejs!

Har haft fullt upp på fm med städning och fixande inför helgen.. Fredrik och Jessica skulle komma till Eskilstuna vid 12 så då skulle allt vara klart. Men sen var tåget försenat och skulle inte gå fören tidigast 3 timmar senare så nu är Simon och hämtar dem i Örebro. Så nu blev det ganska gott om tid iallafall, men det är rätt skönt, ska iväg till jobbet om en stund och då är det rätt skönt att hinna sitta och slappa lite innan. =)

Imorgon eftermiddag (efter att jag slutat jobba) så blir det påskmiddag hemma hos oss! Blir lite knytis, vilket är tur eftersom jag inte hinner förbereda något.. Mamma och Jessica ska bo här så blir väl dom som får fixa det mesta... eller ja, Simon är hemma på fm också och kan hjälpa till... sen ska han jobba kväll så han hinner inte vara med och äta. =/ Men så kan det bli när man jobbar som vi gör..

Nu ska jag ta och fixa lite lunch så att jag orkar jobba, man vet aldrig när man får tid att äta nästa gång :P

Önskar er alla en mycket GLAD PÅSK! Hoppas att ni har möjlighet att fira den med nära och kära, och även har lite ledigt!




Kommentarer
Postat av: måna



Tyvärr har jag mina nära och kära, nån´ annanstans =( men det får gå ändå...det är ju så i den här branchen ;)...

Ha´en påskhelg du/ni oxå raring...var du/ni än är !



varma påskkramar från oss



2011-04-22 @ 13:44:53
Postat av: Anna

Glad påsk gumman! <3 inte så mkt påskfirande här i Thailand :P pusss

2011-04-22 @ 14:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0