Härliga, lediga dag!

Idag har varit en riktigt härlig dag, en sån där dag man blir glad av, glad i hela kroppen! Mycket har nog med solen att göra, att det varit så härligt varmt! Men också för att jag känner att jag hunnit med en massa saker, men ändå inte kännt mig stressad, är rätt härligt att vara ledig ibland! :)

Lägger in lite bilder för att visa vad jag har haft för mig under dagen...


Började dagen med att baka matbröd, och medan degen jäste tog jag en joggingrunda. Var länge sen nu, så det var riktigt skönt att ta sig ut, även om det kändes i kroppen att jag inte sprungit på länge.. 



Sen blev det plantering av blommorna jag köpte igår.. hann dock inte med att plantera fröna jag köpt, så det får bli imorgon.




Åkte sen över till mormor en sväng, ska vattna hennes blommor i veckan när hon är bortrest så skulle få lite instruktioner :)
Hämtade sedan upp Simon vid jobbet och vi åkte för att få tändstiften i bilen bytta. Medans de fixade det så blev det en glass ute i solen! Underbart!






Nu ikväll har det blivit slappande i soffan, känner att jag är rätt seg. Ska nu hänga lite tvätt som jag tvättat idag, och sen blir det sängen. Simon blev inringd från jobbet för att jobba natt så det blir att sova ensam... =/
Imorgon är det dags för ännu en seminariedag, jag hoppas att det är några intressanta föreläsningar imorgon, förra veckan gick tiden väldigt långsamt....

Någon som gjort något roligt idag i det härliga vädret?

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygga skor du har på glass-bilden! Var har du hittat dem? :)

2011-04-19 @ 14:10:50
Postat av: Linda

Snygga skor du har på glassbilden! Var har du hittat dem? :)

2011-04-19 @ 14:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0