Invägning 4

Då var man tillbaka på banan igen, var tillbaka på jobbet igår vilket var riktigt roligt! Efter jobbet kände jag mig dock väldigt rastlös och att tillbringa ännu en kväll hemma i soffan kändes inte speciellt lockande. Eftersom det är där jag har spenderat i princip hela veckan. Så istället åkte vi ut till Linda och hennes familj och såg på tv och pratade bort några timmar, vilket som vanligt var väldigt trevligt! Blir lite enklare när man har en egen bil så man de slipper hämta och skjussa oss när vi ska komma på besök!

Och på tal om bil så var ju pappa och kollade på en bil åt oss igår, och vi tror att vi ska köpa den. Simon ska ringa imorgon och göra upp det sista med försäljaren, så sen får vi se när vi kan hämta den... de skulle besikta den också, så det kan ju ta några dagar. Ska bli så skönt att ha en bil igen. :)

Idag är det dags för invägning 4. Jag hoppar dock över att lägga ut vikten då jag gått ner ca 3 kg, och jag vet att detta endast beror på att jag varit magsjuk. Kommer inom närmaste veckan gå upp dem igen, och då är det inge roligt att ha det som utpunkt inför nästa vägning :P Men här kommer de övriga måtten iallafall :)

Mage: 82cm (0cm)
Rumpa: 95cm (-1cm)
Lår: 55cm (-1cm) 


Nej, nu blir det lite matplanering inför veckan, och sen förberedelse för kvällsjobb. Sen imorgon så blir det jobb 7-15.15, och efter det blir det att sätta sig på tåget till Stockholm för att äta middag med Lina, Matilda och Sofia. Var evigheter sen vi sågs sist, så ska bli hur kul som helst. Och sen följer Lina med hit till Eskilstuna och sover här till onsdagen. Hon ska till Stockholm på dagarna, men är ändå härligt med lite kvalitetstid! :)

Vad har ni haft för er i helgen?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0