Invägning 5

God Morgon!

Strax dags att gå till jobbet, sitter och äter lite frukost och försöker vakna till liv. Tänkte bara lägga in siffrorna från invägning 5 :)

Vikt: 59.4kg (-1.7kg) Totalt -2.1kg
Mage: 82cm (0cm) Totalt +1cm
Rumpa: 94cm (-1cm) Totalt -1cm
Lår: 55cm (0cm) Totalt +1cm

Får väl hoppas att den extra centimetern runt låret är muskler, men vet inte vad jag ska säga om den extra cm runt magen... Bara att jobba på, har ju iallafall minskat vikten, och det är jag nöjd med :) Syndade med både chokladmuffins och lite godis igår... =/ men var iallafall och tränade. :) Kan tänka mig att det blir en del onyttigt nu i helgen när det är påsk, men bara att hålla i med ordentlig träning så blir det nog bra. :)

Nu ska jag plocka ihop mina saker och åka iväg till jobbet!

Ha en bra dag allihoppa! :)

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Juliusenya

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-06-20 @ 10:45:23
URL: http://juliusenya.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0