Jobb, träning och shopping

Ny vecka imorgon, och denna vecka börjar för min del med en ledig dag vilket känns rätt så skönt efter en jobbhelg. Samtidigt så tycker jag att det är så kul på jobbet, så gör verkligen inget att jobba :)

När jag slutade jobbet idag så kom Simon och häntade mig och vi åkte till Växtriket för att handla lite blommor till balkongen, så imorgon blir det att plantera och så frön. Efter det så åkte vi även en sväng till gymmet, kände att jag behövde röra lite på mig innan jag intog soffposition. Påvägen hem inhandlades även lite godis som jag tyckte att jag absolut förtjänat :)
Så efter middagen har vi bara sett på film och myst i soffan. Nu ska jag strax slå en pling till Mathilda, och sen så blir det sängen! Är sjukligt trött så behöver komma i säng i tid så att jag inte sover bort hela min lediga dag :) De är ju inte så många så gäller ju att ta vara på dem :)

Uppdaterar igen imorgon med lite bilder och så... alltså ett lite roligare inlägg än detta, men som sagt, är väldigt trött :P

Har ni gjort nåt roligt i helgen?

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0