Lite "måsten" och sen dags för jobb

Man blir så glad när man vaknar och ser att solen skiner, det gjorde att jag kom upp redan vid 8.30 trots att jag var rätt så trött.. Men började iallafall dagen med att sätta igång en tvätt, äta lite frukost och sen blev det en joggingtur i solen. Riktigt härlig start på dagen! :)
Sen blev det att packa ihop väskan inför helgen för imorgon efter jobbet så bär det av till Falun. Så bar ut en del saker till bilen också, då jag ändå skulle åka över till mormor och vattna hennes blommor. Nu ska jag strax hänga tvätten, vattna våra blommor och få i mig lite lunch innan det är dags för ett kvällspass på akuten. :)

Vad har ni för er idag?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0