På egna ben!

God Morgon!

Har nyss ätit frukost och tror att jag snart ska gå och lägga mig och sova nån timme till. Skjussade Lina till stationen imorse vid halv 7, och då tänkte jag att jag lika gärna kunde passa på att ta en sväng till gymmet när jag ändå var uppe och vaken. Fick även med mig Simon, så nu har vi gansla nyligen kommit hem, och jag sitter nu och väntar på att vårdcentralen ska ringa. Fick först en telefontid 9.10, men det var tydligen fel vårdcentral så nu har jag fått en ny telefon tid 9.50... lite drygt men inte så mycket att göra nåt åt :P

I måndags efter jobbet så åkte jag ju upp till Stockholm för att äta middag med Lina, Matilda och Sofia, vilket var en mycket trevlig kväll! Var väldigt länge sen vi sågs allihopa, i sommar blir det 5 år sen, så var verkligen på tiden. :) Efter middagen så följde Lina med mig hem för att sova här två nätter, hon hade sån tur att hon slapp åka in till Stockholm igår också, utan kunde skriva hemifrån :)
Igår kväll åt vi god mat, drack en flaska vin och pratade en massa! En trevlig och väldigt välbehövlig kväll!! <3 Var väldigt länge sen vi hade tid att bara sitta och snacka om allt mellan himmel och jord, är trist att vi bor så långt ifrån varandra! :(

Igår blev det även bilköp för våran del, tog med mig farfar och titta på en bil jag hittade på blocket, och han tyckte att det var en bra bil, så jag slog till och köpte den :) Blev en Toyota Avensis :)

Nu ska jag ta och hänga tvätten, och sen hoppas på att de ringer från vc snart. Sen 12.30 så är det dags för jobb, och idag ska jag jobba själv för första gången! Vilket känns roligt, men väldigt nervöst, är rädd för att det ska vara massor att göra. Jag vet ju vad jag ska göra och har koll på alla moment, men är jobbigt när det blir mycket och det inte riktigt blir någon organisering. Men är väl bara att försöka jobba på och ta en sak i taget. :) Blir nog bra när jag väl kommer dit, men känns lite läskigt nu innan :P

Lägger in några bilder från igår :)







Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

skönt att ha bil igen! hur gick det att jobba sj flöt det på bra? puss

2011-04-07 @ 07:56:04
Postat av: Lina

Kul att man ser extremt megatrött ut :p men trevligt var det och god mat! :)

2011-04-09 @ 15:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0