Äntligen helg!

Var en riktigt bra dag på jobbet idag, förmiddagen var faktiskt nästan för lugn. Sen vid elva satte det fart och de sista timmarna bara flög iväg. Nu har jag tagit helg, även om helgen förkortades lite då jag tog ett extrapass på söndag kväll. Ger ju lite extra klirr i kassan som är mer än välkommet :)
Men innan det är dags för jobb igen så ska jag ha en riktigt härlig lördag kväll med mina fina tjejer Claire och Moa. Var ett tag sen vi sågs, så ska bli riktigt roligt att ses igen :)

Ikväll blir det dock inte många knop gjorda, har precis varit och handlat och kvällen ska spenderas i soffan med ett glas vin, räkor, ost och kex tillsammans med hjärtat mitt! <3 Sen blir det nog att sova skapligt tidigt så jag är utvilad imorgon :)

Vad ska ni hitta på för roligt i helgen?
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0