Bildfattigt

Hej hopp!
Imorgon är det redan fredag igen och en ny helg är här! Veckorna går så fasligt fort så jag tycker nästan att det är helg hela tiden. Och den här helgen är lite ovanlig, då det är min andra lediga helg, på rad! Kors i taket, vet inte när jag var ledig två helger i rad sist. Och till råga på allt så är jag ledig tre dagar också, fredag lördag och söndag! Ska bli riktigt skönt faktiskt!

Imorgon på dagen blir det mys med Linda och hennes barn på parken zoo. Jag och Simon köpte årskort på parken zoo när Fabian var här, så gäller ju att utnyttja det :) Sen vid 16 kommer mormor och hämtar oss och det bär iväg mot Falun. Pappa och Simon ska iväg upp till Härjedalen för att fiska. Jag ska vara kvar hos mamma och mormor i Falun. :)

Idag var jag ner till gymmet en sväng efter jobbet. Var länge sen jag var där nu, har inte kännt så lockande att ställa sig inomhus och träna under sommaren. Så nu var det dags igen, och det kändes riktigt bra! :)

Nu ska jag packa det sista inför imorgon, och sen slänga mig i soffan med en bok en stund innan det är dags för sängen. :)

Till sist tänkte jag be om ursäkt för att jag inte lagt in så mycket bilder på sistone, har inte haft varken lust eller inspiration att ta några, så då har det blivit inlägg utan bilder. Men ska försöka ta lite bilder under helgen, så kanske det kommer ett inlägg med lite bilder i början av nästa vecka :)

Vad ska ni hitta på i helgen?

KRAM


Kommentarer
Postat av: Lilly

Du! Maila mig ditt mobilnr! Ok?! Kram

2011-08-18 @ 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0