Dags att vända tillbaka dygnet

Jisses vad trött jag var vid 12 när klockan ringde... somnade redan vid 6, så hade ju iallafall sovit 6 timmar. Men trött så sjutton var jag så tog mig inte upp fören strax före 13... Har ju jobbat 2 nätter nu, och det är dags att vända tillbaka dygnet igen. Som tur är så är jag ledig imorgon och jobbar kväll på onsdag så har några dagar på mig :)

Sitter och äter lite lunch nu och ska sen sticka ut på en joggingtur. Simon slutar vid 15.30 och vi tänkte då åka ut till Tuna Park en sväng. Har några saker vi vill kolla efter, och sen är det roligt att bara gå o kolla lite :)

Imorgon ska vi spendera dagen i Malmköping då vi ska lämna in bilen på verkstaden. Och under tiden bilen är inlämnad tänkte vi vara hos farmor och farfar :) På kvällen blir det sen lite AW med mina härliga kollegor :)

Nej, dags att sätta lite fart kanske så att jag iallafall har tagit mig ut när älsklingen kommer hem! Förresten så fick jag min Iphone i lördags, jättefin är den! Håller på att installera och fixar med den, men mitt telefonnummer flyttas inte fören på torsdag så det är först då jag börjar använda den på riktigt :)

Ha det så bra! :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0