Kvalitetstid

Hoppas att alla har en lika härlig lördag som jag har! Började helgen med att sova ut riktigt ordentlig. Somnade redan vid 22 igår och sov idag till efter tio, så med 12 timmars sömn i kroppen så känner jag att jag är på topp. Har idag hunnit med en hel del, bland annat en jogginrunda, handla inför kvällen och skjussat hjärtat till stationen. Därimellan hann vi med en massa kramar :)

Nu ska jag strax börja göra i ordning inför middagen. Har gjort det lätt för mig och planerat tacos till middag, för hade ingen lust att stå nån längre stund vid spisen, så då passar ju tacos bra! och var ett tag sen jag åt det, så är riktigt sugen på det :) Fick precis ett sms från Moa som skrev att de nu åkte från Örebro, så snart är de här! Ser mycket fram emot en kväll tillsammans med mina pärlor, som jag har saknat dem! <3

Kanske dags att sätta fart då så att jag är klar tills de kommer :)

Hoppas att ni har en underbar helg, för det har jag! :)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0