Spinning och sömnbrist

Ikväll har vi varit på spinning, och det var första gången på flera månader, så kommer nog kännas i kroppen imorgon skulle jag tro :) Men det var som vanligt jätteskönt att komma dit, börjar gilla spinning som träningsform mer och mer. Blir väldigt peppad av att träna ihop med andra! Så nu när mitt träningskort går ut i slutet av veckan så ska jag köpa ett nytt som inkluderar även gympapassen. Tänkte att det kunde vara roligt att gå på, är speciellt sugen på skivstångspassen, då jag verkligen behöver träna mina armmuskler lite också :) Så blir nog en bra höst!

Har nu gjort de 2 första passen av veckans 6, och jag känner mig redan väldigt sliten. Men beror nog mest på att jag sovit väldigt dåligt i två nätter och kroppen ligger nog på så sätt lite efter med sömn. Ska försöka kompensera det med lite fler timmar inatt, så blir att hoppa i säng direkt efter jag skrivit klart detta. Trots att klockan bara är 21 så är jag så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna, så är nog ingen dum ide att sova tidigt :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, händer ju inte så mycket mer än jobb just nu. Längtar en massa efter semestern, och igår var det bara 3 veckor kvar! Ska bli riktigt härligt att bara vara ledig i 2 veckor, att riktigt få vila upp sig! :)

Nej, sängen var det! Skriver mer imorgon!

Ha det så bra! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0