Underbara sommarkväll

Såhär avslutade jag min dag:


Med en bra bok, en skål glass och glas rosé.

Hela den här dagen har gått i ledighetens tecken. Sov till runt 12, och när Simon
åkte till jobbet vid 13.30 så la jag mih ute i solen några timmar. Resten av kvällen har spenderats på balkongen med att läsa en bok. Så skönt att inte bry sig om något annat, att känna att man bara kan sitta :) Har även hunnit med ett över en timme långt samtal med finaste Claire. <3
Nu har Simon precis kommit från jobbet och det är snart dags att lägga sig då vi båda börjar jobba tidigt imorgon.

Försöker byta mitt kvällspass på torsdag till ett dagpass, och om jag lyckas så blir det ett efterlängtat besök hos mamma och pappa i Falun. Är ledig på fredag och börjar 14 på lördag så får jag bara bort torsdagskvällen så blir det bra :)

Hoppas att ni haft en härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0