Bra dag!

Ja, då var även denna dag snart slut. Tillbringade eftermiddagen hemma hos Linda och hennes familj, var en jättemysig eftermiddag! <3

Kvällen har spenderats i soffan, känner mig helt slut.. hade tänkt att jag skulle röja lite i "mitt" lilla rum, men kände att kraften verkligen inte fanns där :(
Ägnade istället 45 min åt att prata med min vän Claire, det var välbehövligt!! <3<3

Igår hittade jag min sjuksköterskeklocka som jag fick i födelsedagspresent för 2 år sen av Markus och Millan. Var jättebra att jag hittade den, eftersom jag är i stort behov av en i jobbet. Vi räknar andningsfrekvens på alla våra patienter, och då är det väldigt skönt att ha en klocka nära till hands :)



Nu blir det snart sängen! Planen för morgondagen är ett skidpass på förmiddagen, och sen jobb på eftermiddagen/kvällen. Dock får jag se hur kroppen mår imorgon, då jag är rädd för att en rejäl träningsvärk skulle kunna infinna sig efter dagens pass :P

God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0