Ensam hemma

Nyss hemkommen från jobbet, och för första gången sen vi flyttade in ( vet att det bara är en vecka, men ändå) så är jag ensam hemma. Simon har åkt till Örebro för att städa lägenheten, och då jag ska jobba i helgen så kunde jag inte följa med.. vilket jag inte är speciellt ledsen över, finns ju roligare saker än att städa en lägenhet. Men det måste ju göras, så är jättetacksam att Simon och Måna gör det! <3

Ska snart ta och sova, för imorgon och på lördag så blir det nattjobb, så gäller att sova ordentligt inatt. Imorgon på dagen så blir det en tur till malmköping då farmor fyller år! Farfar kommer och hämtar mig vid 11, så får iallafall lite sovmorgon :)

Kvällen på jobbet började hektiskt, men avslutades lite lugnare. Trivs verkligen bra på jobbet, men känns att det är en arbetsplats där bemanningen absolut inte fungerar. Och till råga på allt är vi 7 stycken som inskolas, SAMTIDIGT. Så jag har gått med 7 st olika personer, på 7 st arbetspass. Hon jag skulle haft som handledare kom sent in på en utbildning och jobbar itne så mycket, och min andra har en till inskolning, så har inte passat att gå med honom nånting. Men gick med honom idag, och nu har vi styrt om så att jag ska gå med honom hela nästa vecka. Den andra inskolningen är inne på sin 5e eller 6e vecka, så hon är lite mera självgående, så nu tyckte Marcus att det var hennes tur att hoppa runt. Även om det inte är meningen att nån ska behöva hoppa runt, så är jag i lite större behov av kontinuitet nån vecka, eftersom mina första veckor varit lite röriga :P Så nu känns det ännu bättre, vet att jag inte glöms bort :)

Sitter och tittar igenom alla Thailandsbilder, har fått de som Claire och Johan tagit också, så tänkte passa på att titta igenom alla :P Måste ta och framkalla och göra ett Thailandsalbum :) Bjuder på några bilder från resan. *Drömmer mig tillbaka* :)


Åkandes på ett flak påväg till stranden :)


Bang Tao beach


Äter hummer :)

Nu blir det sängen!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Claire

Skönt med lite kontinuitet, eller hur man säger. hehe

Jag jobbar oxå i helgen och är pojkvänslös eftersom han åker till sin kusin i sthlm för att dricka öl. =P

Puss puss

2011-02-18 @ 10:55:45
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0