Fint väder och födelsedagsfirande

Nyss hemkommen från Malmköping. Har spenderat hela dagen där då farmor fyller år. Farfar kom och hämtade upp mig vid 11-tiden, och påvägen ut till dem så stannade vi på blomsteraffären i Malmköping för att köpa lite blommor till farmor. Sen blev det bullar, kakor och tårta tills man var alldeles proppmätt :P Siv var också där, var trevligt att träffa henne, var ett tag sen.

På eftermiddagen så tog jag en prommenad i det fina vädret, hade Simons kamera med mig så tog lite kort :) Blev även bjuden på middag, vilket jag var väldigt glad över, då det inte är så roligt att laga mat åt bara sig själv. Efter maten så kom Tommy och Malin, och jag fick sen skjuss till Eskilstuna av Malin då hon skulle åka in för lite shopping :) Var skönt att slippa ta bussen och väldigt trevligt med en pratstund :)

Nu ska jag strax krypa ner i sängen en stund, försöka sova lite inför nattjobbet som stundar. Vill inte vara helt slut då det finns en risk att vi har en del att göra inatt :P







'

Hoppas att ni får en trevlig helg!

kram

Kommentarer
Postat av: Claire

Himla mysiga bilder!!

Klart du ska vara med på tränings idéen. Du behöver ju inte träna överdrivet mycket utan man tränar ju så mycket man vill. Vissa veckor kanske man inte ser något resultat men det är mer som en motivation till varandra så att man ser hur andra lyckas, och då blir man mer peppad själv att lyckas. =)



Förstår om du inte vill vara med men jag tror det kommer bli kul om vi är några stycken som kör på samma idé. =)



Puss och kram.

2011-02-18 @ 22:53:06
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0